לחברה המספקת דיוור למסות גדולות של לקוחות היתה בעיה:
רבים מהלקוחות שאינם שולטים בעבודה עם העכבר והמקלדת מול המחשב לא הצליחו ב"קליק" אחד לעבור ברצף דרך המסכים להגדרת ההודעה, כתובות היעד ניסוח ההודעה וכו'.
בכל פעם שהגיעו לצומת שבו נדרשו לקבל החלטה, טילפנו לתמיכה כדי לשאול אם "לפנות ימינה או להמשיך ישר".
הכנו להם מדריך למשתמש הנמצא באתר הדיוור.
התהליך מלווה את הלקוח צעד אחר צעד מהכניסה למערכת, דרך הגדרת רשימת התפוצה, כתיבה ועיצוב ההודעה ועד הגדרות המשלוח. ההוראות המפורטות מלוות בצילומי מסך עם הצבעות לכפתור הרלוונטי.
מהרגע שהמדריך עלה לאתר כמות הפניות לתמיכה ירדה פלאים.
ליצירת קשר, לחץ כאן
לצפייה בהמלצה, לחץ כאן
© 2024 SYC Technical Writing & Translations. All right reserved.